LoKasi kami !!! 

Off Persiaran Suarasa 2,

Bandar Tun Hussein Onn,

43200 Cheras Selangor

Setiap Hari , 6.00pm - 11.30pm

 
 

Siapa Chicken

Royale?????

Segalanya bermula dengan satu misi kecil untuk mencari resipi ayam panggang terhebat , Papa (Pengasas) telah menemui sentuhan magiknya… Satu karya seni yang mengubah sejarah perjalanan hidup Papa...

 

Untuk 12 bulan seterusnya, Papa mendedikasikan usaha dan berusaha keras untuk memperbaiki resipi Peri Peri nya yang tersendiri sebelum membuat keputusan untuk memulakan cabaran baru !!! Maka kisahnya bermula…

 

Chicken Royale dilahirkan dari rasa minat yang mendalam untuk menghasilkan pengalaman Peri Peri yang terhebat untuk anda tanpa ada yang lain diantara……

PAPA ACAH ACAH

FEMES GITEW!!

 
 

DIAORANG MENGATA PAPA !!!

Hari tu try set bersiong mmg padu bak hang. Hulubalang2 pon ramah. servis cepat. next time blh dtg lagi. 👍🏽- FB,Mohd Hafizzuddin Shamsul

 

 

Saya xnak komen pjg...... Saya datang, order, bayo....... Makan............ 5/5 star saya bg...... 🌟🌟🌟🌟🌟 - fb Aect Gone 

Saya bagi 10star kat sini sbb pertama mereka terus bagi menu berserta harga sgt2 jujur disini tak mcm yg lain berniaga sorok2 harga ke 2 da pergi sana mmg sebiji mcm dlm vd tu lah yg diorg bgi kat kita oder utk mkn... sgt2 terpuji tak bohong tau - ​fb Sitikhatijah Siti 

food truck & katering

Chicken Royale
EIGHT ENDEAVOURS SDN BHD
(202001003717)

NO 47, JALAN SUARASA 8/3

BANDAR TUN HUSSEIN ONN

43200 CHERAS SELANGOR

+6 018 7682 482

PAPA.CHICKENROYALE@GMAIL,COM

jOM papa belanja mAKAN !!!

 free WEH... 

ISI BORANG CABUTAN BERTUAH NI JER !!

hubungi kami...

© 2019 oleh Chicken Royale